Duit Free Dari Nuffnang

Duit boleh dapat di mana saja.. Asalkan kita rajin,, ada usaha,, tahu cara,, insyaallah dapat je duit.. Dari blogging,, dari kerja luar,, apa2 kerja semuanya mendatangkan duit.. Hingga ke tahap pengutip sampah pun tetap dapat duit..

Apa yang aku cuba nak kondem kat sini ialah,, orang dapat duit Free dari Nuffnang.. Ok,, so,, aku buat sedikit research di kebanyakan review tentang duit yang diterima dari Nuffnang.. Ada cerita yang dapat kurang2 RM 1000 sebulan dari pendapatan Nuffnang.. Dan ada yang gila punya sampai dapat lebih RM 10k setiap bulan.. Itu dari cerita je lah.. Aku pun malas nak cari kesahihannya..

Apa yang membuat aku menyoal diri aku sendiri ialah,, "Kenapa boleh dapat duit gila babi punya dari Nuffnang sedangkan website dia tak lah semeriah mana pun.. Aku percaya kalau isi kandungan sesebuah blog tu memang luar biasa trafficnya memang boleh buat duit sampai RM 10k,, tapi yang mana yang tah hapa2 punya website pun boleh jugak dapat RM 10k ke?"

Aku percaya,, ada sikit benda tak kena kat sini.. memang ada something yang tak betul di situ.. Jadi,, lepas beberapa waktu aku buat kajian,, aku bertanya,, menyoal jawab macam2 orang yang memang gemar blogging,, gemar berinternet,, ranking site besar,, terdapat banyak jawapan yang memang memungkinkan pendapatan sehingga RM10k setiap bulan.. Nak lebih pun boleh kalau nak..

Aiseh... sambung ke Duit Free Dari Nuffnang V2.. aku ade kerja plak.. aircond trip.. babai..

Catat Ulasan

0 Ulasan