Luahan Hati Diri Di Pagi Hari

 Assalamualaikum.

Hai semua pembaca.. Hebat2 semua pembaca blog selamber ni. Walaupun aku memang dah tak ada nak update lagi, tapi blog ni dapat juga sambutan dari beberapa penjelajah blog juga ya. Tak ada lah meriah macam dulu2, sehari paling tinggi pageview boleh dapat dalam 40,000 ke 90,000 view sehari. Sekarang dah sikit dah nak banding dulu. Tapi apa2, aku bersyukur ke hadrat Ilahi. Sebab blog ni bukan aku buat untuk tujuan mencari keuntungan. Sekadar kaedah aku untuk laju menaip dan juga untuk luahan hati aku sendiri. Ye lah, blog aku je kan, cuma domain je aku dah tukar. Ini semua minat punya pasal. Tak leh kato apo lah. Hahaha.


Sekarang aku dah ada dalam pejabat aku, workstation aku. Jam 6.20 pagi dah terpacak kat sini. Tu boleh menulis sikit ni, asalkan tak mengganggu kerja aku jer. 

Ada la sikit nak luahkan ni, untuk kehidupan hidup sekarang ni. Aku tak nak kondem ape2, sebab bukan kepakaran aku untuk complaint tentang kehidupan kita sehari2 di tanah melayu ni. Tapi, aku perasan jugak, dulu teruk2 pon, boleh aku hidup tenang, menyimpan duit tiap bulan. Gaji kecik, tapi boleh simpan lebih separuh. Mungkin jugak time tu bujang. Ermmmm........... Tapi, sekarang walaupun dah kahwin, anak 2 orang yang hidup, insyaallah lagi 7 bulan @ lebih @ kurang tambah lagi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Tapi aku dah asingkan untuk daily use punya daripada family use dan simpanan. Tapi dalam masa beberapa kali aku cuba ni, hujung bulan mesti aku korek balik dari simpanan. Macam tak simpan apa2 pulak. Cuba jugak la cari kat internet, cara2 untuk saving tiap2 bulan. Tapi, masih tak berjaya lagi.

Ai, member dah datang pulak. Segan nak tulis lagi. Esok² la sambung luahan ni.

Babai dulu yer. 

Assalamualaikum. 

Catat Ulasan

2 Ulasan

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019358XXXX. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~